Od 1 marca 2015 roku Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach sp. z o.o., uruchamia dodatkową możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej za pośrednictwem telefonu komórkowego w aplikacji CallPay. Dotychczas pasażerowie czechowickiego przewoźnika mogli kupować „mobilne bilety” za pośrednictwem aplikacji Mobilet, która oprócz Czechowic-Dziedzic funkcjonuje również w Cieszynie i Żywcu.
Po zainstalowaniu i uruchomieniu aplikacji CallPay Usługi, którą można pobrać ze sklepu google play należy wprowadzić swój numer telefonu oraz potwierdzić dane kodem aktywującym, otrzymanym w formie SMS. Więcej szczegółów dotyczących podłączenia karty płatniczej oraz możliwości aplikacji CallPay znajduje się na stronie www.callpay.pl.
ZAKUP BILETÓW
Za pomocą systemu CallPay na terenie miasta i gminy Czechowice-Dziedzice dokonasz zakupu biletów jednorazowych czasowych, 24 godzinnych oraz 7 dniowych.
Jak dokonać zakupu?
W aplikacji wybierz interesujące Cię miasto i kliknij przycisk Zakup biletu. Następnie wybierz bilet, zapłać i czuj się spokojny.
Jeśli nie masz aplikacji wykonaj połączenie na numer, który odpowiada Twojemu biletowi. Wszystkie rodzaje biletów oraz numery telefonów do nich przypisanych znajdziesz poniżej.
Rodzaj biletu | Numer telefonu |
Bilet jednorazowy strefa I | 324417908 |
Bilet jednorazowy strefa II | 324417909 |
Bilet 24 godzinny | 324417910 |
Bilet 7 dniowy | 324417911 |
Wybieramy tonowo: normalny wybierz 1, ulgowy wybierz 2 |
PAMIĘTAJ, ŻE ZAKUPIONY BILET JEST WAŻNY OD RAZU PO ZAKUPIE
KONTROLA BILETÓW
Podczas kontroli Pasażer zostanie poproszony o nawiązanie połączenia z numerem podanym przez kontrolera. System CallPay na próbę nawiązania połączenia może zareagować następująco:
- * Pasażera ma zakupiony bilet – połączenie bezpłatne.
System CallPay dokona automatycznego rozłączenia połączenia w taki sposób, aby nie doszło do jego nawiązania. Po ok. 3 sekundach na telefon Pasażera przychodzi SMS potwierdzający zakup biletu zawierający wszystkie niezbędne dane takie jak rodzaj biletu, czas zakupu oraz ulga.
- * Pasażera nie ma zakupionego biletu – połączenie płatne.
System CallPay odbierze połączenie informując Pasażera, że nie dokonano zakupu usługi.
Ilość SMS z potwierdzeniem zakupionego biletu jest ograniczona w zależności od rodzaju biletu.
W przypadku, gdy Pasażer zakupił więcej niż jeden bilet, zobowiązany jest wykonać kolejne połączenia, dla których przyjdą kolejne potwierdzenia SMS.