Czechowice-Dziedzice: Mobilny bilet w telefonie komórkowym

Od 1 marca 2015 roku Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach sp. z o.o., uruchamia dodatkową możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej za pośrednictwem telefonu komórkowego w aplikacji CallPay. Dotychczas pasażerowie czechowickiego przewoźnika mogli kupować „mobilne bilety” za pośrednictwem aplikacji Mobilet, która oprócz Czechowic-Dziedzic funkcjonuje również w Cieszynie i Żywcu.

Po zainstalowaniu i uruchomieniu aplikacji CallPay Usługi, którą można pobrać ze sklepu google play należy wprowadzić swój numer telefonu oraz potwierdzić dane kodem aktywującym, otrzymanym w formie SMS. Więcej szczegółów dotyczących podłączenia karty płatniczej oraz możliwości aplikacji CallPay znajduje się na stronie www.callpay.pl.

ZAKUP BILETÓW

Za pomocą systemu CallPay na terenie miasta i gminy Czechowice-Dziedzice dokonasz zakupu biletów jednorazowych czasowych, 24 godzinnych oraz 7 dniowych.

Jak dokonać zakupu?

W aplikacji wybierz interesujące Cię miasto i kliknij przycisk Zakup biletu. Następnie wybierz bilet, zapłać i czuj się spokojny.

Jeśli nie masz aplikacji wykonaj połączenie na numer, który odpowiada Twojemu biletowi. Wszystkie rodzaje biletów oraz numery telefonów do nich przypisanych znajdziesz poniżej.

Rodzaj biletu Numer telefonu
Bilet jednorazowy strefa I 324417908
Bilet jednorazowy strefa II 324417909
Bilet 24 godzinny 324417910
Bilet 7 dniowy 324417911
Wybieramy tonowo: normalny wybierz 1, ulgowy wybierz 2

PAMIĘTAJ, ŻE ZAKUPIONY BILET JEST WAŻNY OD RAZU PO ZAKUPIE

KONTROLA BILETÓW

Podczas kontroli Pasażer zostanie poproszony o nawiązanie połączenia z numerem podanym przez kontrolera. System CallPay na próbę nawiązania połączenia może zareagować następująco:

  •         * Pasażera ma zakupiony bilet – połączenie bezpłatne.

System CallPay dokona automatycznego rozłączenia połączenia w taki sposób, aby nie doszło do jego nawiązania. Po ok. 3 sekundach na telefon Pasażera przychodzi SMS potwierdzający zakup biletu zawierający wszystkie niezbędne dane takie jak rodzaj biletu, czas zakupu oraz ulga.

  •         * Pasażera nie ma zakupionego biletu – połączenie płatne.

System CallPay odbierze połączenie informując Pasażera, że nie dokonano zakupu usługi.

Ilość SMS z potwierdzeniem zakupionego biletu jest ograniczona w zależności od rodzaju biletu.
W przypadku, gdy Pasażer zakupił więcej niż jeden bilet, zobowiązany jest wykonać kolejne połączenia, dla których przyjdą kolejne potwierdzenia SMS.

Polecane posty