Bielsko-Biała: Mobilne płatności w strefie płatnego parkowania

Już od 1 grudnia br. kierowcy w Bielsku-Białej, będą mogli skorzystać z nowej formy wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania. W tym dniu w mieście uruchomiony zostanie System moBILET.

MoBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego zakupu biletów parkingowego. Daje to kierowcy możliwość zakupu biletu zawsze i wszędzie bez konieczności posiadania gotówki na jego zakup. System jest dostępny we wszystkich sieciach komórkowych, zarówno dla numerów z abonamentem jak i na kartę. Wszystko czego potrzebuje użytkownik, to telefon komórkowy z zainstalowaną bezpłatną aplikacją oraz dostępem do Internetu. Aby korzystać z moBILET należy pobrać aplikację ze stronę m.mobilet.pl lub z dedykowanego sklepu z aplikacjami w telefonie. Podczas pierwszego uruchomienia konieczne jest przeprowadzenie krótkiej rejestracji, doładowanie konta dowolną kwotą i już możemy kupować bilety.

Aplikacja moBILET działa na zasadzie elektronicznej portmonetki – przedpłata (prepaid) na indywidualny rachunek moBILET, otrzymany podczas rejestracji. Aby dokonać wpłaty na konto Użytkownik może skorzystać z tradycyjnego przelewu bankowego, karty kredytowej, lub ekspresowego zasilenia poprzez stronę internetową lub bezpośrednio z aplikacji mobilnej. Dzięki intuicyjnej obsłudze, zakup jest bardzo prosty. W celu opłacenia postoju w strefie, po zaparkowania należy uruchomić aplikację, wybrać „Parkowanie”,a następnie miasto, numer rejestracyjny, czas postoju i potwierdzamy zakup. Po zatwierdzenie wybranych parametrów system łączy się z serwerem za pomocą Internetu, a my otrzymujemy aktywny bilet, który jest potwierdzeniem prawidłowo wniesionej opłaty.

W systemie moBILET nie pobiera się żadnych dodatkowych opłat. W zależności od taryfy operatora komórkowego użytkownik może ponosić jedynie dodatkowy koszt połączenia telefonu z Internetem. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.mobilet.pl.

strefa_2016_11_24

Jak zostać użytkownikiem systemu moBILET?
Prosta jednorazowa i bezpłatna rejestracja poprzez aplikację mobilną lub na www.mobilet.pl Na smartfony aplikacja pobierana jest poprzez platformę danego systemu operacyjnego.
Użytkownicy tradycyjnych aparatów telefonicznych:
– użytkownik wypełnia elektroniczny formularz;
– system automatycznie wykrywa i weryfikuje posiadany aparat;
– zostaje przypisany indywidualny numer rachunku rozliczeniowego;
– klient otrzymuje spersonalizowaną aplikację moBILET bezpośrednio na swój telefon.

Rozpoczęcie parkowania – procedura aktywacji biletu parkingowego:
– uruchomienie aplikacji;
– wybór podstrefy oraz maksymalnego okresu ważności biletu;
– zatwierdzenie wybranego biletu (system łączy się z serwerem za pomocą Internetu, gdzie informacja o rozpoczęciu parkowania zostaje zapisana w bazie danych);
-kierowca otrzymuje potwierdzenie rozpoczęcia naliczania czasu postoju, w postaci elektronicznego biletu parkingowego;
– bilet zostaje zapisany w pamięci aplikacji na telefonie, dzięki czemu można go wyświetlić w dowolnym momencie.

Polecane posty