Transexpo 2016 – cz. 6: Pozostałe marki

By on 21/10/2016 in Fotorelacja, Targi

Na stoisku firmy Otokar można było zobaczyć Otokar Vectio C 10,1. Jest to dziesięciometrowy autobus, umożliwiający podróż maksymalnie 78 pasażerom, w tym 29 na miejscach siedzących. Z niskiej podłogi jest dostępnych dziewięć siedzeń. Pojazd wyposażono w silnik Cummins ISB6.7E6 280B zblokowany z automatyczną skrzynią biegów Voith Diwa 6.

otokar_2016_10_11_-6

W hali wystawienniczej zaprezentowano również przegubowy Otokar Kent C 18,75. Autobus posiada nadwozie o długości 18,75 m, umożliwia podróż maksymalnie 133 pasażerom, w tym 36 na miejscach siedzących. Z poziomu niskiej podłogi jest dostępnych 11 siedzeń. Autobus napędza silnik DAF MX-11, zblokowany z automatyczną skrzynią biegów ZF Ecolife.

otokar_2016_10_11_-2

Otokar zaprezentował również modele Navigo U i Vectio T.

otokar_2016_10_11_-8

otokar_2016_10_11_-9

Na targach zadebiutował włoski Menaribus Citymood 12 wystawiony przez słupską Kapenę. Autobus umożliwia podróż 133 pasażerom, w tym 23 na miejscach siedzących. Z niskiej podłogi jest dostępnych tylko pięć siedzeń. Pojazd napędza Iveco Cursor 9, zblokowany z automatyczną, sześciobiegową skrzynią biegów ZF 6AP1200 Ecolife.

menaribus_2016_10_11_

ABP Bus&Coach, dealer Iveco zaprezentował na kieleckich targach – Crossway 10,8LE. Iveco Crossway 10,8LE to pojazd o długości 10,845 m, szerokości 2,55 m i wysokości 3,23 m. Umożliwia podróż ok. 90 pasażerom, w tym 33 na miejscach siedzących. Autobus napędza silnik Iveco Tector 7, zblokowany z automatyczną skrzynią biegów Voith Diwa 6. Zaprezentowany w Kielcach Crossway 10,8LE to jeden z 10 egzemplarzy, które Warbus zamówił w celu trzyletniej obsługi kilku linii autobusowych we Wrocławiu.

iveco_2016_10_11_-6

Oprócz tego można było zobaczyć Iveco Crossway Pro 13MIveco Daily 70-170 / Kapena Urby oraz Iveco Daily 70C17 / SKD Stratos LF38.

iveco_2016_10_11_-5

Na targach można było zobaczyć także Glaspo 12G. 12-metrowy pojazd zbudowany na bazie białoruskiego MAZa, w którym znajdziemy m.in. silnik Mercedesa OM936LA o mocy 235kW/319KM spełniający normy emisji spalin EURO6 w zabudowie wieżowej, który współpracuje z automatyczną 6-biegową skrzynią ZF 6AP1400B.

glaspo-_2016_10_11

Oprócz powyższych autobusów zaprezentowano również Irizar i6 oraz i8, Karsan Jest oraz Atak, Ursus CS12E oraz CS12H, Isuzu Citibus, Turquoise oraz Novo, МАЗ 203988, ЗАЗ A10C34 i VDL Futura FDD2 141/510.

Zdjęcia pojazdów dostępne są tutaj.

Top